Słodycze z logo firmy lub z inspirującym hasłem nawiązującym do jej działalności to ciekawa forma reklamy przedsiębiorstwa, nieodłączny element tzw. torebek prezentowych, a także świetny upominek dla kontrahentów i klientów. Jakie słodkości wybrać?
Cukierki – uniwersalne rozwiązanie
Najpopularniejsze wśród słodyczy reklamowych są cukierki. Reklamodawcy cenią je za różnorodność. Współczesny rynek oferuje nam bowiem szeroki wybór cukierków – od twardych landrynek w najróżniejszych smakach aż do miękkich kosteczek pokrytych rozpływającą się w ustach czekoladą.
Cukierki reklamowe sprawdzą się zarówno pojedynczo, jak i pakowane w większe zestawy. Na stronie https://slodkie.com/katalog/slodycze-reklamowe/cukierki-reklamowe/ znajdziesz słodkie boxy wypełnione po brzegi różnymi przysmakami. Jedną z propozycji sklepu Słodkie jest kubeczek zawierający 70 g owocowych lub ziołowych landrynek w kształcie serduszek. Pojemniczek wykonano z biodegradowalnego tworzywa PLA.
Żelki, galaretki i lizaki – coś dla dzieci
Dziecięce marki chętnie wybierają żelki lub galaretki. Miękkie, kolorowe cukierki o finezyjnych kształtach to prawdziwa uczta dla dziecięcego podniebienia. Alternatywą dla żelek i galaretek są lizaki – zarówno klasyczne twarde, jak i czekoladowe. Maluchy uwielbiają jedne i drugie!
Czekolady, bombonierki i inne wyjątkowe słodkości
Słodycze reklamowe dla kontrahentów czy najważniejszych klientów powinny mieć bardziej wyrafinowaną formę. Doskonale sprawdzają się eleganckie czekolady wzbogacone o liofilizowane owoce, prażone ziarna kakaowca czy karmelowe kuleczki, bombonierki wypełnione pralinkami przypominającymi niewielkie dzieła sztuki, czy też estetyczne pudełeczka w kształcie sztabek złota, skrywające niewielkie kostki czekolady pełne wyjątkowego smaku i aromatu.